Thursday, December 29, 2011

Tudung Mak Datin Sekalian



Salam pagi.

Adoi apa la nak jadi dengan 
tudung sekarang. Macam macam.
Kadang kadang sampai sakit mata tengok.

Semalam aku pergi mahkamah.
Ada hal sikit. Then kat sana aku berurusan
dengan seorang makcik yang cantik lagi menawan
bak mak mak datin yang ayu sekalian tapi shet!
Haihhhh. Muka ketat nak mampos.
Senyum kambing pun tak mau.
Yang aku pelik tambah hairan,
bukan aku je. Mak aku pun pelik.

Meh tunjuk,


Apa cer pakai tudung da lawa lawa
tapi nampak rambut??????
Rambut tu kan aurat.. 
Better la cabut je tudung tu dari tunjuk 
pesen ntahpape .
Bagi laa contoh yang BAIK kepada
anak remaja yang suci bersih tulus ikhlas macam
aku ni haa.. 

Macam mana remaja nak
elok kalau yang dewasa pon dua kali 
lima je. Haihhhhh -.-'

HAHAHA. Aku tak pandai lukis
weh. Burok benor rupenye.
Haa takpela,janji nampak rupe. kehkeh.



p/s : ini bukan entri menyindir @ mengutuk cuma meluahkan perasaan.
pagi pagi dah dapat dosa kering.
 insafff   >.<




1 comments:

Nana Leina said...

mak mak datin kan mmg macam gitu.. pesen rambut kembang mmg xdpt dipisahkn walau pakai tdung..hahaha