Sunday, January 1, 2012

Alhamdulillah, sudah masuk Tahun 2012 :)



Assalamualaikum blogger rakan kawan ku
sekalian. First thing mestilah nak wish .......

SELAMAT TAHUN BARU !
HAPPY NEW YEAR !
새해 복 많이 받으세요 !
नया साल मुबारक हो !
FELIZ AÑO NUEVO !
Manigong Bagong Taon !

HAHAHA. Apa maksud semua tuh.
tak kisah la pape bahasa or negara mana pun kan.
tu semua wishing for the new year.
google translate mudah bukan ?
kih kih kih :)

Ape azam baru korang korang korang ?
Mesti ada punya la. tahun baru, azam baru.
tak gitu. ceeewahh ! 
Aku ?

۱ :   Aku nak jadi seorang pelajar, pelatih dan
bakal nurse yang cemerlang lagi berjaya.insyaAllah :)

۲ :   Aku nak melangsingkan diri ku yang semakin
bertambah besar ni.insyaAllah.

۳ :  Aku nak dapat dan capai pointer 4flat
dlm exam nnti.insyaAllah.

٤ : Aku berharap untuk melengkapkan
diri aku dengan peribadi yang baik.insyaAllah.

۵ : Aku berharap semoga hidup dilimpahi
berkat Allah.

AMIN :)




5 comments:

Unknown said...

Happy new year jugak ya.. hehehe..
semoga smua wish kamu jadi kenyataan.. cuma kena usaha ja. hohooh

SyedGraphix Dot Com said...

Aminn, smoga Azam tahun baru anda tercapai! hihi. lagi2 part yg nak langsingkan badan tu :P #eh

kindergartenlibrary said...

Happy New Year ^^

e-lyana said...
This comment has been removed by the author.
e-lyana said...
This comment has been removed by the author.