Wednesday, May 11, 2011

nothing ^^


Assalamualaikum & morning yep :D

Selepas beberapa hari, lama lah jugak
aku baru start berblogwalking semula hari ni.
Haihh serius aku malas betul nak berblogwalking.
Aku perlukan mood untuk buat keje tuh. HAHAHA.
Entah ape mimpi pagi ni, aku buat lah lawatan
dari blog ke blog . Banyak jugak lah tempat aku
jejak. Penat tau . Semput dah ni. KAHKAH =='
Pada yang dah follow aku, terima kasih bebanyak.
Aku memang tak sempat atau yang lebih tepat,
aku kemalasan nak berblogwalking. HAHA. sori ^.^
Emm lagi satu, kadang kadang tu aku
tak dapat memenuhi kehendak seseorang yang minta
di follow semula kalau dia dah follow aku.
Rasa serba salah jugak kalau tak follow balik.
*Tapinya bagi aku, aku akan follow blog orang
tu KALAU aku rasa nak follow.* Dengan seikhlas hatinya.
Tak payah suruh suruh pon aku akan buat sendiri,
Jadi mintak maap yea kalau aku tak dapat memfollow anda balik.
Peace semuaa , eheee :)

Baru baru ni dashboard blog aku ni buat hal.
Tibe tibe jadi mengong. Semua blog yang aku dah follow hilang.
Aku memang cuak laa. Takkan la aku kena memfollow org semula.
Ponatt denn. Tapi alhamdulillah semalam dashboard tu da oke.
Secara sendiri. Tiba tiba je muncul pulak news terkini pasal
blog blog yang aku follow. Syukran syukran  :)
Aku pun tak paham mcm mana sebelum ni semua tu hilang. haish=="
HAHAHAHAHA.
gambar yang tiada kaitan. cuma rase menarik sbb bentuk hati :)
sekian terima kasih. . :)


11 comments:

[sutera kasih] said...

cik anum, dahsboard skrg mmg suka bengong2..suke buat kita cuak huhu

btw, thanks sudi singgah blog sy & drop some comment :)

Anonymous said...

cian dia tggu mrA lama ek :)

Santan Berlada said...

dashbord tu mmg cam tu...
google ade promote
function lain....
hahaha

fadh leyanie said...

dashboard yanie pon slalu jadi camtu,,mengong2..mesti dalam hati berbunga2 ni..sebab tu tempek gambar awan berbentuk hati :)

Mimie Cikonett :) said...

mimie pun pernah jugak hilang semua reading list dekat blog im following too, lepastu ade balik, Haha

ishiko said...

belog best haruss la di follow ^^

Ami Manaf said...

kite pn salu kena... wat bodo je... tekan pangkah, bukak balik dah ade balik,,,, tak pun refresh je banyak2 kali... ok la tu...

Anonymous said...

sometimes kena jaga hati orang jugak kan?
bila dia dah suruh folo balik..
macam tak smpai hati pulak nak bia je..
tp sometimes..
tak folo back jugakk
then diam2 je
hehe
:P

Fieza Sani said...

bru2 nie pon dashboard wt hal..
gile cuak kot.. tp kjap jelaa blog yg da folow 2 ilang (:

Taufiq Tiramisu said...

woah..kita punya post topik sama laa..hahahaha..sokong2..saya akan follow kalau tertarik :D

cik anum said...

tengs to all friends yang da
bagi komen .
Anum tak sempat nak reply la.
pape pon anum tetap sokong dengan semua pendapat korang :D