Sunday, May 8, 2011

A life .


here's to the post-

Oh hello hello hai :)
Emm ape yang aku nak bicara dalam blog ye .
Aku sendiri pun sudah katandusan idea dan cerita.
I love to write only about me; a story of nurHanum.
Nak cerita tentang keadaan sekeliling jauh sekali.
Aku tak pandai nak kritik tentang isu isu semasa nih,
bukan apa, kalau tersalah tulis sikit takut ada yang terasa.
Tersalah tulis sikit, ada yang mengutuk sana sini.
Itu lah manusia, ada yang boleh terima pendapat orang lain.
Ada yang tak boleh terima , sebab dia rasa dia seorang je betul.
So, kesempatan ni baik aku tulis only about myself..
Tak mahu terlibat dalam hal orang lain . =="

----------------------------------------------------------------

Tiap tiap hari buat benda yang sama. . . ptfff ~
Pagi pagi ke kedai beli sarapan *kehkeh kalu rajin masak la*
Tengah hari ke kedai juga beli utk lunch *kehkeh kalu rajin masak la*
Tengok tv dari pagi sampai malam sampai la ke tengah malam.
Kalau rajin, aku pergi hantar adik adik aku ke tempat mengaji.
Kalau rajin lagi, aku pergi pulak jemput mereka nih.
petang petang aku rajin lepak dalam rumah je.
Nak keluar takde kawan. Sebab kawan pun suka 
duduk dalam rumah. Nak pergi dating bf pulak takde.
Nak ronda ronda bawak motor , motor 
pulak rosak. Nak drive kereta, rasa rasa kereta tu besar sgt.
Nak bawak basikal, basikal anginnye takde.
Jalan kaki ? Haihhh aku kemalasan. HAHAHA.
Penyakit malas meyerang. . Payah payah. . . =='
Bila malam sambung tengok tv . .
Haa tak lupa, online . Kerja wajib . Dan tak sah kalu
sehari tak on lappy =='

Tp start dr sekarang,tinggal dua minggu lagi aku nak 
enjoy kebebasan yang maksimum macam nih.
Tido lambat, bangun lambat, online tak kira masa.
Tak payah mengadap buku, tengok tv 24 jam. .
Hang out ngan member, merapu kat facebook.
Selepas dua minggu semua tu akan berubah.
Aku sendiri perlu berubah untuk
mendapatkan hidup yang baik kelak. . .
need to create a new anum. different anum^^.

Ganbatte anum. Chaiyok anum.Gudluck anum.


3 comments:

Blog User said...

Better start it from now.
Or you'll bring this attitude to matrix, JUST LIKE ME~(specific: love to SLEEP)

najihah sahami said...

haha..semoga berjaya ye anum sayang. gambateee!!!

Anisa Hang Tuah said...

everything happe did for a reason
:)