Sunday, May 15, 2011

Surat Letak Jawatan ; Khas untuk Blogger .


PERHATIAN,

Ada sapa sapa rasa addicted berblog tak ?
Kalau sehari tak bukak blog ,
rasa macam macam benda tak kena .
makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah . . . 
Yelaa, bukan tak sempat berblog sebab apa, 
kerja banyak sangat nak buat ...
Tapi kat sini ada sesuatu la nak share ngn korang.
Aku rasa macam sesuai dengan orang yang sudah bekerja.
Alaaaa kita kita yang tak keje ni pun bole juga guna nanti :p
HAHAHAHAHA.
So, kalau rasa rasa tak reti nak tulis surat resign,
meh la copy surat kat bawah. Gempak punya reason laa . . .
All because of blog. KEHKEHKEH.


Kalau rasa kelakar silalah gelak,
KAHKAHKAHKAH XD



9 comments:

Inspirationalefeks said...

memang kelakar! hehe

Syuxer said...

hahaha..kejadahnya blog sebagai sebab adehh sengal punye pekerja..cakap jela berhenti terus..ni memang kaki blogging ni tahap kronik hahah..

ghost writer said...

kalau gua tak buka satu hari blog bukan bermakna gua sibuk tapi sebab gua letih...gua letih berblog.apapun gua tak pernah fikir untuk berhenti berblog.

iMBobo said...

haha kelakar lah..dah cop ke?hehe

Faradz said...

kau rasa pe bos tu akan buat?

a) wat dunno
b) tumbuk muka ringo tu
c) koyak surat tu... hahahaha

Meera said...

siyes! bengong XD

Liyana Zahim said...

Nk ambk ler cth surat neh bg kat bos.. Kompem bos nek kan pgkt.. Ahaks

najihah sahami said...

haha..nakal betul r surat ni. xsangka ade gk yg nk letak surat semata2 nk blogging. mmg addict btoi ni..:)

fatien ! said...

hahaha, blog pun boleh jadi sebab na berenti kerja. kipidap ar (keep it up)

tak habis lagi suka ni. hahaha