Monday, February 14, 2011

Fuyooo ! Jambatan Gantung Bebb ~


Korang tau tak, kat tempat aku tinggal sekarang 
ada jambatan gantung tau.Wahhh ! Excited sangat ,
 tak sabar rasa nak naik jambatan tu. Tapi, buat masa 
sekarang jambatan tu masih dalam pembinaan. Tak siap lagi la. 
Jadi, kita tak boleh la lalu. Menara aja boleh naik. 
Kebetulan pulak aku tengah meronda ngan kawan kawan 
aku kat kawasan tu, apa lagik , kitorang pon serbu la naik menara tu. WEEE ~
Bes tau. Angin kuat aja pastu kita dapat tengok
 pemandangan sungai Pahang dari atas.Memang nice view la. 
Jambatan gantung ni tak panjang mana pon. Jambatan ni letaknya
kat Esplanade Temerloh . Pasni mesti ramai orang datang situ dan boleh jadi tempat
yang menarik untuk pelancongan . Ecehhh ! Pandai je kau Anum ~ HAHAHA !
Cuma aku harap janganlah pulak tempat tu orang buat port BERDATING !
Yelah, romantik apa kau nak buat dating dating kat situ. Dari kau dok bergatal kat
situ baik kau pergi buat solat sunat kat masjid sebelah tu. Huhuhu. Oke oke, aku stop 
membebel . Jadi, meh la kita tengok sikit sikit gambar yang aku snap. Wink3 ^^ .



view dari bwh , sangat cantik kan. hehe :)


haa, seberang sane tu cafe@restoran. kalo duit penoh dlm poket meh la singgah :D


jambatan ni tak siap pasang lagik. ada sikit lagi kayu kat seberang sane kena  pasang  :)

temerloh ! tuu sungai pahang k ! hihi ~

lepak ngan wani and nabilah . seronok !

buat kenangan dok atas menara. kami antara org terawal naik . hahahahaha XD

Enjoy Yaaa ! ~ :)
























9 comments:

iza zaty said...

wahhh. bestnya. bolehlah bwk sy g situ klu dtg temerloh. huhu

aNnE said...

alamak bestnya . teringin nak pergi . hehe

cik anum said...

iza zaty : zaty, jom la. kalu da smpai temerloh contact2 la. haha

aNnE : hehe, meh dtg. sy jmput. ki3

Cik Yana said...

Cik Yana rasa cik Yana tak berani jejak kaki atas jambatan gantung tu. Huhuhu~ Seram je tengok. Mesti goyang-goyang kan?

cik anum said...

Cik Yana : sy tgok pon seram gak sebenarnye. haha. gaye gaye mmg jambatan tu goyang. hahaa.

cik jelly chan said...

wahh bestnyew..giler jeles..hahaha..grrr

cik anum said...

cik jelly chan : jgn jeles2. jom jln2 cni. ngeh3

Cekodok said...

mak aih.. kalo naik ni sahih gayat.... mau 3jam gak baru nak sampai...

cik anum said...

hahaha, lme sungguh cekodok naik jmbatan ni.. len kali bwk basikal,
laju skit.. cpt sikit smpai. haha