Sunday, February 6, 2011

What The PLKN ? ^.^

Assalamualaikum all readers ~

gambaran wira wirawati plkn ^^

Erm, apa aku nak post arini yea? Lost idea lah. Rasa cam malas nak update blog.
HUAHAHA. Penyakit malas sudah datang ~ Bahaya nih. Ok lah, nak taknak aku
cuba la cari idea nak post ape. Dalam masa 20 minit ni aku akan cuba mengarut yang
sehabis boleh, bukan ape coz jap ag kita ada date ngan Mr.A kite. MUAHAHA :D

Aku ni pelajar lepasan SPM kan. So, macam biasa pelajar pelajar yang
bertuah akan dapat panggilan untuk pergi PLKN. Termasuk lah aku.
OMG! Aku tak rasa aku ni seorang yang bertuah bila dapat pergi PLKN tuh.
First time aku dapat tau aku kena pergi sana, aku menjerit macam orang gila.
Bergegar jap hostel dengan jeritan aku. Mengalir jugak la air mata coz aku
tak rela terpilih nak pergi PLKN ~ HUHUHU .
Sumpah tak sanggup. HAHAHA. Tapi, nak taknak aku WAJIB pergi jugak.
Kalau tak, kena denda. Denda lagi lah aku tak sanggup kan. Redha aja lah :)

1 JANUARI-13 MAC untuk budak budak yang dapat panggilan pertama untuk siri  8/2011.
Maknanya tak sampai dua bulan lagi dioarang akan tamat latihan. 
Wahh~ Best kan. Tak lama dah . After diorang , budak budak panggilan kedua 
pulak menyusul. Panggilan kedua pulak start dari 1 MEI-16 JULAI ~
Lambat pulak aku rasa PLKN untuk tahun ni. Or, memang panggilan
kedua untuk PLKN bulan 5? Ntah la, aku pon tak sure.
For panggilan ketiga pulak dari 10 SEPTEMBER-2 DISEMBER ~
What the ??? Bapak lambat nye kan. .

Aku ada terfikir, kenapa buat lambat sangat? Macam mana dengan budak 
yang nak sambung belajar tu? Kena tangguh yea? Adoii, bagi aku la,
wat ape la nak tangguh tangguh PLKN ni. Yela, kalu difikirkan rugi tangguh.
Last last kena buat jugak. Tapi, umur da tua baru nak pergi. Buat ape.
Yang syoknye, pergi waktu muda muda laa, Enjoy lebih kan. HAKHAKHAK.
Kat sini aku bukan maksudkan dah tua gayut ~ Orang yang tangguh PLKN
nanti, akan sambung latihan dengan junior untuk tahun seterusnya. Ahhh! Sgt tak best. 
Em, pendapat aku la ni. HUHUHU. Bagi aku better pergi awal awal
pastu tak yah pikir dah. Buat serabut otak je . Setuju ?

Aku berharap aku akan dapat untuk kumpulan dua ~
Selain awal, aku rasa kumpulan dua more better than kumpulan tiga.
Macam orang cakap kumpulan tiga ni untuk budak budak nakal .
Oppps ! bukan aku yang cakap tapi aku ada dengar dari sumber sumber
tertentu. HEHEHE ~

Last but not least, aku nak pesan kat kawan aku yang sorang nih.
Sumpah ! Panggilan kedua bulan 5 la! Aish ~ Tolong la percaya.
Kalu tak percaya gak, meh la visit web ni. Segala bukti ada di sini. HEHE .

OK, tamat sudah bebelan aku. Jam pon sudah tepat pukul 12 malam.
Ehh, malam ke pagi eh? Ahh , lantak la ~ blablablabla ^^
Selamat malam dan selamat beramal. Wink3 ^^ , chalo ~
ASSALAM .



6 comments:

Kaspersky Seller said...

Salam anum. tumpang lalu. jom shopping2 kt blog saye :) http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

cik denn said...

panggilan ke-2 ta kuar lg eh?
haishh..ak sesak gak ni..
na bjalan pn ta syok.

cik anum said...

dNs_73 : dena, blum kuar ag la..
aku try da cek, tp xdek lg. huhu

Elie Lily said...

bangga seh dapat PLKN tu!
bukan senang nk terpilih tao!
elie dulu dapat panggilan 3, kat sabah lagi..syiok abis! :)

gudluck n enjoy utk PLKN nnt k sista?

K I L said...

fuhh Ked xdpt plkn
huhu selamat

cik anum said...

little cart00n : lepas dgr pengalaman dr kwn2, baru terasa plkn ni bes, terasa bangga plak bila terpilih. huhu. yes, i will enjoy it , wink3^^

ked :) : wah, besnye ked xdpt. hihi