Friday, February 4, 2011

Layak ke Tak Aku ?

Assalamualaikum , AhlanWasahlan :)

Arini ataupun petang tadi, aku dah online untuk fasa 2 UPU punya borang.
Sebelum ni aku survey course yang nak dipilih , universiti yang sesuai, dan tengok
sekali syarat kelayakan. Dalam pada masa yang sama aku memikirkan
the best choice untuk aku pilih dari pilihan pertama sampai la kelapan.
Pikir punya pikir punya pikir, aku nekad nak isi fasa 2 petang tadi.
Aku sendiri tak pasti pilihan aku tu betul ke tak.
Tapi, semestinya course yang aku pilih tu bagus. Cuma, adakah aku
ni bagus untuk tercalon ke tempat tempat pilihan aku tu.
Aku sedar aku ni insan yang lemah aja. Bukan la dikategorikan
pelajar yang cemerlang. Tapi, aku boleh pilih yang terbaik untuk aku bukan?
 Asasi pergigian ~ Huhuhu. Nampak sangat power kan.
Pilih pergigian tu, Cik Anum.. HAHA. Bukan calang calang org kott.
Ko yakin ko layak ke? HUKHUKHUK :p
Sebenarnya, tu yang merisau kan aku. Layak ke aku ni
nak pilih course tu? Hurmm, .
Then aku pilih jugak ASASI SAINS kat beberapa U . Dan aku masih
memikirkan layak ke aku ntuk pilih tu semua?
HAHAHA. Aku tau aku ni bukan terer pon. Aku pilih asasi sebab
jimat plus plus bagus kott. Asasi maybe dalam 1-2 tahun je.
Kalau diploma, amik masa 3 tahun. Asasi lagi jimat kan..
Kalau boleh ,aku taknak tersalah pilih kali ni. Takut nanti diberi course lelong pulak.
                                                                                                                                                Mintak dijauh kan . HEEE ~ :)
 
pilihan aku yang agak power, tapi aku sedar aku x sepower itu, HUAHAHA
Haa,pape pon ada sesiapa tak 
yang ada tips nak isi UPU fasa 2 ni??
Jom lah share info sikit
 bagi siapa siapa yang ada pengalaman eh . HEHEHE .  
 Info anda sangat dihargai. ~

~bYebYe ~

p/s : aku hanyalah insan yang lemah dan perlu diberikan pertolongan ~






10 comments:

nun said...

buat pilihan yg terbaik ya dik..gud luck ;)

cik anum said...

HUK3 ~ insyaallah....
hope, dpt yg terbaik nanti,
wink3 ^^

Unknown said...

goodluck..smoge tercapai apa yg dihajatkan..insyaALLAH..SPM terbaik msti dpt punya :)

Puyi said...

tp, klu amek asasi rugi masa. da amek asasi pas tu kene amek diploma plak, da tu kene amek ijaza plak. tak ke bazir masa tu? bek amek diploma trus.. just a suggestion

cik anum said...

Mimi Radzuan : tengs ya~ insyaallah :)

Ratu Sulaman : bukan ke kalo da amik asasi sememangnya jimat? knape kena ulang semula amik diploma kot? hurm~

Afiq Din said...

dpt kot tu...
klu result biase je, maybe dia akan bg pilihan yg tgh2...
gud luck...

cik anum said...

Afiq Din : ooh yeke. tp hopefully
dpt yg first la kan. second pon jadik la. hihi.. tq ~ :)

paradokshati said...

good luck ek :)

Ti Anne Mohd Yassin said...

dah taip panjang2 pastu tak buleh post pulak.. aiyaaa... tepaksa taip one more neh..

cik anum said...

paradoks hati : tenkiu :)

Ti Anne Mohd Yassin : eh? Ti Anne taip apa ye? ada tips? hihi:)